9 Haziran 2009 Salı

gölgemi aldım yanıma


hava gerçekten bir acayip. düne kadar özellikle akşamüstleri yağmur, sel götürüyordu, bugün güneşin altında tam anlamıyla kavrulduk. (biz: ben ve yaklaşık 3 bin muhalif...)
parlamentonun önünde toplanan kalabalıkla birlikte, 4 kilometre olduğunu sonradan öğrendiğim caddeleri aşıp, içişleri bakanlığı binasının önüne kadar bir saatten fazla yürüdük.
tek bir sığınacak gölgenin olmadığı koca alanda, beynimin kaynama derecesi hakkında endişelenirken bu amcayı gördüm. gazete, şemsiye, ceket, çanta hatta buzdolabı kolisinin (!) altına sığınmaya alışkınız ama taptaze ağaç gölgesini yanımda taşımak aklıma gelmemişti hiç...

3 yorum:

  1. amcama bak be!!
    umru değil bi de bakangiller; en çok o hoşuma gitti benim:)

    YanıtlaSil
  2. Ne civcivli memleketmiş orasi oyle :)
    Bu amca bana, koca kafasının üzerine yerleştirdiği bir yaprakla yağmurdan korunmaya çabalayan Totoro'yu hatirlatti Gamze :)
    http://en.wikipedia.org/wiki/My_Neighbor_Totoro

    YanıtlaSil
  3. dygm, aslına bakarsan amca fotoğrafını çekmeme de hiç mana veremedi :)
    curcu, hiç aklıma gelmemişti totoro. acaba biraz yanında beklesem kediotobüs de gelir miydi?
    ymçk

    YanıtlaSil