18 Temmuz 2009 Cumartesi

evde bir bayram havası

"içimi kemirir durur çok zaman, olur olmaz bir yerde olur olmaz sorular, açılır zaman zaman bir kapı, olur olmaz bir yerden olur olmaz bir yere, bir sinemanın önündeyim, siyah beyaz bir film varmış, annem babam beni çok severmiş..."



Ankara'dan arkadaşım geldi, memleketten ilk misafirim. Cebinde kitaplar ve Duygu'nun içine dünyaları sığdırdığı bir küçük kese ile... Aylardır yaşadığım kenti, iki fazladan gözle yeniden inceledim. Görmediklerimi gördüm, gezmediklerimi gezdim, yediklerimi bi daha yedim :) Trene binip Batum'a gittim, Sarp sınır kapısının ötesine baktım ciğerci kedisi gibi... Neyse ki kapı açıldı, annemle babamı bana getirdi. İki gidip üç döndüm evime, kısacık zamanda Tiflis'i özledim, kendime şaştım. Fotoğraflar, hikayeler birikti, hınçla bastıran sıcaktan erimeye başladılar hatta... Elle tutulacak kıvama gelsinler diye dolaba koydum hepsini. Evimin zilini çalmanın, oturup birlikte yemek yemenin, geceleri mutfakta sohbet etmenin tadını çıkarıyorum şimdi.



1 yorum: